תפריט

בניית אתר לקידום

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בניית אתר לקידום- איך עושים את זה?

כל אתר ברשת, חייב להיות מקודם ע"י מנועי החיפוש, לכן חשוב שמראש הוא ייבנה כמתאים להם. הגולשים שמחפשים מוצרים או מידע ברשת, נכנסים לשאילתה בגוגל ומקלידים מילות או ביטויים כדי למצוא את מה שהם מחפשים. למילים או לביטויים הללו קוראים מילות מפתח, והם אלה שיניעו ויובילו בסופו של דבר את קידום האתרים האורגני וגם כל קמפיין קידום בגוגל. שניהם בנויים על מילות מפתח שמאפשרים קידום אתרים- 

SEO או Search Engine Optimization.

מה זה URL ולמה הוא חשוב לקידום?

Uniform Resource Locator או בקיצור URL היא כתובת האתר ועמודי התוכן שלו. כאשר בונים אתר לצרכי קידום, הוא יכול להיות אתר נוסף לאתר מרכזי של עסק או חברה, ויש כאלה שמחזיקים גם עשרה אתרים. ה-URL מנסח בקצרה ומתאר את האתר, שם דגש על מבנה נכון של דף הבית והעמודים הפנימיים שלו. עמודי האתר צריכים לכלול תוכן ברור עם קשר ישיר לתוכן של האתר, כדי שלמנועי החיפוש יהיה קל לאנדקס את התוכן תוך התמקדות בנושא. גוגל וגם הגולשים מעדיפים תיאור מנוסח נכון של מבנה האתר והדפים. 

ניווט מהיר 

אחד הפרמטרים הידועים לקידום אתר הוא קלות הניווט בו. גוגל יכול להבחין בין אתר שהניווט בו קל, לבין אתר שהניווט בו הוא כמו טיפוס על האוורסט, כולל עצירות ותקיעות והוא לא אוהב את זה. לכן לתפריטי ניווט יש חשיבות רבה לגבי הנראות של האתר בגוגל וגם עבור הגולשים. ממחקרים עלה כי תפריטים אשר ממוקמים בחלק העליון של העמוד באתר או בצד, הם המיקומים הכי נוחים לגולשים באתר. כאשר התפריטים נפתחים, חשוב מאוד שהם יובילו לעמודים ברורים וממוקדים, בלי כל מיני אלמנטים גרפיים, שלא תמיד מתאימים לאופן בו סורקים מנועי החיפוש את האתר.

חובה אתר רספונסיבי ושיתופים ברשתות החברתיות

החדירה של הפלפונים לשימוש היום יומי שלנו, יצרה את האתרים הרספונסיביים, אשר אליהם אפשר לגלוש מכל סמארטפון או טאבלט. ב-2015 השיקה גוגל אלגוריתם מיוחד לגבי אתרים רספונסיבים, כך שאפילו בעמודי התוצאות כבר ניתן לדעת אם הוא רספונסיבי או לא. זה אומר שאם האתר שלכם מותאם לכל מיני דפדפנים, גוגל מדרג אותו בהתאם. זוהי עוד נקודה לטובת האתר.

דבר נוסף חשוב לקידום אתר הוא השיתופים באמצעות הרשתות החברתיות. כל שלעמודים של האתר יש יותר שיתופים מהרשתות החברתיות, נוצרת רשת תעבורה ואינטראקציה שמוסיפה לו כמה נקודות זכות בדירוג בגוגל.

יכול לעניין אותך גם:

בניית אתרים לעסקים

רוב העסקים בעולם, מתנהלים דרך האינטרנט והגיע הזמן שגם העסקים בישראל יפנימו את זה. עסק שאין לו אתר אינטרנט, יתקשה להגיע ללקוחות חדשים וגם לשמר

סוגי אתרים

סוגי אתרים – אז מה מתאים לכם? ברשת יש כל מיני סוגים של אתרים. כמו שיש כל מיני עסקים, ככה יש כל מיני אתרים. צריך