תפריט

בניית אתרים למכירת מוצרים

שתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הישראלים אוהבים לקנות באינטרנט והרבה. ממחקר שערכה חברת פייפאל עלה,  כי הישראלים נמצאים במקום השני והמכובד של השופהוליסטים באינטרנט. נכון בהתחלה זה לקח לישראלים החשדניים קצת זמן עד שהם הבינו איך זה עובד און ליין. הם לא התנדבו מיד להשאיר את הפרטים שלהם, בעוד שלקוחות אחרים מכל העולם כבר עשו הרבה עסקים ברשת. אבל היום, אנחנו יכולים להתגאות, הישראלים קונים המון. כמחצית מהם נוהגים לבצע רכישות ברשת. ב-2017 היו המכירות בהיקף של כ-14 מיליארד ₪, מה שמבהיר באופן חד משמעי את כוח הקנייה העצום של הרשת ואת זה שכל עסק היום בארץ שיש לו מה למכור חייב אתר למכירת מוצרים.

 

למה אנשים קונים מוצרים ברשת?

קניות ברשת עוד מעט, יעלו בהיקפם על קניות בחנויות במציאות. הקלות של הרכישות און ליין, הפך את השופינג לדבר כל כך קל, ונתוני המכירות מורים על כך בבירור. מה יותר קל מלשבת בכורסא בבית ולעשות קניות. לא צריך לצאת מהבית, לא צריך לחפש חנייה, לא לסבול מקור או מחום, הכל מאוד נוח ונעים. אפשר לבחור מתוך מיליוני מוצרים, לערוך השוואות מחירים, כמו שמעולם לא היה לנו, ומשום כך החלטות הקנייה שלנו היום הן גם יותר נכונות ואנחנו טועים פחות. מתי יכולנו לראות מה המחיר של מוצר מסוים מתוך עשרות חנויות ולהגיע למחיר הכי זול, בלי ללכת פיסית לחנויות ולבדוק, פשוט און ליין.

 

מוצרים חדשים, מבצעים והטבות – הכול ברשת

אנשים קונים ברשת, כי היא מציעה להם קניות על מגש של כסף. הם גם יכולים כאמור להשוות בין מחירים, לבחור במוצרים איכותיים, וגם לדעת איזה מוצרים חדשים יש, איפה אפשר להשיג אותם ועוד וכל זה בלחיצת עכבר.

גם למוכרים זה כדאי. לא צריך לפתוח חנות פיזית ולשלם על שכירות, לא צריך מוכרים, לא צריך כלום, צריך להקים אתר למכירת מוצרים, לנהל אותו נכון ואתם על דרך המלך. מכירת מוצרים און ליין, חוסכת הרבה הוצאות שיש בהקמה של חנות פיזית ואם במציאות יושבים בחנות ומחכים שהקונים יגיעו, באינטרנט הם גולשים ומגיעים אליכם, אתם לא צריכים לחכות להם.

כדי להקים חנות למכירת מוצרים ברשת, חייבים לבחור בחברת בניית אתרים איכותית, שתוכל לספק לכם את המענה הכי איכותי לחנות טובה, עם תצוגה מרשימה, שירות לקוחות איכותי וסליקה נוחה. את כל אלה הקונים הישראלים כבר מכירים, כל מה שנשאר לעשות זה למכור להם.

 

יכול לעניין אותך גם:
מאמרים
מערכת crm לעסקים קטנים

מערכת CRM היא תוכנה המשמשת על מנת לשמור על קשרי לקוחות. הוא מתפקד כמאגר מידע המאחסן מידע על לקוחות החברה, צרכיהם, העדפותיהם ועוד. זה גם