תפריט

טיפים לבניית אתר

שתף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

טיפים לבניית אתר- המדריך המלא

אפיון –  אפיון אתר עוסק בניתוח מטרות הלקוח וקביעת סוג האתר שמתאים לו. יש אתר תדמיתי, אתר שיווקי, אתר חנות, אתר לבעלי מקצוע, אתר קטלוגי ועוד. כלומר כל אתר בנוי בצורה אחרת והוא אמור להשיג את המטרה לשמה הוא קם. סוג האתר קובע גם את הנראות שלו, את הויז'ואל אבל גם את התכנים שיפורסמו בו.

כאשר לא נעשה לאתר אפיון, אפשר להבחין בזה מיד. אנו גולשים באתר שלא ברור מה המטרה שלו, הוא לא ממוקד, התכנים בו עוסקים בנושאים שונים וקשה להבין איזה סוג אתר זה. אפיון יפתור זאת מראש.

 

 דף הבית- אין דבר יותר חשוב מדף הבית. זהו דף בו מוצג נושא האתר. הוא מציג את השירות או המוצר שהאתר מציע, והוא צריך להיות כתוב בצורה שיווקית וברמה גבוהה. דף בית שלא מצליח להעביר לגולשים את המטרה והעיסוק של האתר, עלול לגרום לנטישה של גולשים. חשוב לומר כי  על מנת לכתוב דף בית ראוי, חשוב לראיין את בעל האתר כדי להבין בדיוק מהו עיסוקו, מה היתרונות היחסיים שלו ואיך הוא היה מעדיף שיציגו אותו או את העסק שלו.

 

UI ו-UX – אתר ידידותי למשתמש

אחד הדברים הכי חשובים בכל אתר, הוא ממשק הניווט. גולשים רוצים להיכנס לאתרים ולהתמצא בהם מיד. הניווט חייב להיות קל וידידותי למשתמש, הגלישה נוחה. אתר שלא נתקע, לא מקרטע ולא עושה לגולשים את החיים קשים. הנושא של UI ו-UX שמרכיבים את הגלישה הנוחה, הטבעית והידידותית נעשים בשיתוף פעולה של מפתח האתר שדואג לטכנולוגיה ידידותית ושל מעצב האתר שדואג להקל על הגולשים להשתמש באתר. מדובר על הכפתורים השימושיים, אותם הגולשים צריכים לאתר בקלות כמו גם את טופס צור קשר ועוד.

 

אתר מעוצב בהתאמה –   לא רק אתרים לא ממוקדים יש, אלא גם עיצוב לא ברור, שנראה מנותק לגמרי מהתחום העסקי של האתר. לפלטת הצבעים ולעיצוב הגרפי יש משמעויות ברורות וצריך להשתמש בהם בצורה מקורית כאשר מעצבים אתר, אבל לדעת איזה אווירה ואיזה מסרים מעביר העיצוב הזה. אתר מעוצב בהתאמה הוא אתר, שהמעצב הגרפי שלו חשב על תכנון האתר מבחינת עיצוב, התאים את העיצוב לנושא ויצר הרמוניה של טקסט וגרפיקה. כאשר גולשים באתר כזה, מיד מרגישים נעים ונוח, כי יש הרמוניה. יש זהות משותפת לעיסוק האתר ולויז'ואל באמצעותו הוא מוצג. לכל אתר יש סגנון וצריך להקפיד שהסגנון העיצובי יהלום את התחום.

 

יכול לעניין אותך גם:
מאמרים
מערכת crm לעסקים קטנים

מערכת CRM היא תוכנה המשמשת על מנת לשמור על קשרי לקוחות. הוא מתפקד כמאגר מידע המאחסן מידע על לקוחות החברה, צרכיהם, העדפותיהם ועוד. זה גם